Monday, May 17, 2010

doa


Apakah anda biasa mendengar beberapa keluhan berikut?
Saya tak pandai baca doa, suruh orang lain...Seganlah doa saya tak bagus...Apalah dia ni asyik baca doa yang sama je...
INI ADALAH BEBERAPA CONTOH KELUHAN YANG BIASA DIDENGARI SEPANJANG PENGALAMAN KAMI MENGAJAR

&
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Dari Laptop : Ustaz Zul Hairi Ahmad (Penerbit)
Ustaz Muhamad Zamri Hashim (Pengarang)

Tarikh : Isnin , 17 Mei 2010

Kehadapan: semua sahabat yang dihormati sekalian. Beberapa situasi diatas mungkin pernah melanda diri kita terutama kepada mereka yang baru menjadi guru. Menyedari hakikat ini kami merasa terpanggil untuk berkongsi dengan anda beberapa koleksi doa dalam simpanan kami.

Kami merasakan KOLEKSI ini sangat perlu kepada ustaz, ustazah, guru atau sesiapa sahaja yang dilantik menjadi pembaca doa untuk majlis rasmi sekolah. Malah ianya sangat sesuai untuk dijadikan panduan dan rujukan agar doa yang dibacakan bersesuaian serta menepati tujuan sambutan sesuatu majlis. Semoga majlis tersebut mendapat keberkatan, dirahmati dan berjalan dengan lancar dan jayanya.

Selain turut memudahkan tugas untuk mengarang dan mencipta doa yang bertepatan dengan majlis rasmi sekolah. Ini kerana tidak semua orang MAMPU mengarang dengan baik dan ianya memakan masa. Kami tidak mengatakan koleksi ini adalah yang TERBAIK tetapi sekurang-kurangnya ia boleh membantu sesiapa yang MEMERLUKAN di luar sana.

Mungkin akan ada yang berkata: Buat apa nak susah-susah? boleh cari je kat internet. Search kat pakcik "GOOGLE" atau makcik "YAHOO" berlambak doa percuma copy and paste je...

Memang benar hal ini dan kami tidak menafikannya. TETAPI satu perkara yang perlu diberi perhatian ialah tidak semua sanggup dan mempunyai banyak masa membuat carian di internet...Justeru kami tampil memberi jalan mudah dan menyediakan satu alternatif kepada sesiapa yang memerlukannya.

AWAS!!! KOLEKSI ini tidak sesuai dan TIDAK DISARANKAN kepada mereka yang sememangnya rajin dan mempunyai kemampuan untuk mengarang doa sendiri.

DENGAN LAFAZ BISMILLAH KAMI PERKENALKAN BUKAN SATU TAPI DUA "KOLEKSI DOA MAJLIS RASMI SEKOLAH"



Sedikit maklumat berkenaan koleksi ini:
Ditulis dalam format PDF
Mengandungi lebih dari 40 doa untuk pelbagai majlis rasmi sekolah seperti : Sambutan Hari Guru, Sambutan Hari Kemerdekaan, Sambutan Israk Mikraj dan sebagainya.
Setiap koleksi memiliki 40 hingga 46 mukasurat dan boleh dicetak untuk kegunaan peribadi sahaja .
SIAPAKAH USTAZ ZAMRI YANG MENULIS KOLEKSI DOA INI?

Nama beliau ialah MUHAMAD ZAMRI BIN HASHIM.
Dilahirkan di PEKAN,PAHANG. Mendapat pendidikan agama awal di Sekolah Menengah Agama Al-Attas,Pekan (1991-1996) sebelum melanjutkan pelajaran di Jordon pada tahun 1997. Mendapat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Bahasa dan Sastera Arab dari The Hashemite University of Jordon. Memperolehi Diploma Pendidikan dalam pengkhususan Bahasa Arab dari Maktab Perguruan Islam Bangi pada tahun 2003 dan kini menjawat jawatan guru agama di SMK CHINI,PEKAN PAHANG. Berpengalaman menulis teks-teks doa bagi program-program rasmi di peringkat Sekolah, Daerah Pekan dan negeri Pahang.

BERAPAKAH HARGA UNTUK MENDAPATKAN KOLEKSI INI?


Anda tidak perlu risau kerana kami tidak akan menjualnya dengan harga yang mahal. Harga yang ditawarkan sangat MURAH DAN BERPATUTAN. Sila lihat tawaran harga seperti dibawah: 3 peringkat harga berikut dibuat berdasarkan survey yang dijalankan oleh pihak kami sebelum menjualnya kepada umum.

HARGA PROMOSI RM 10
(terhad untuk 20 orang terawal sahaja)


* RM 20 ( harga untuk 80 orang pembeli berikutnya)
* RM 30 ( harga setelah 100 orang pembeli tercapai)

DAPATKAN SEGERA PADA HARGA PROMOSI KERANA KAMI TIDAK AKAN TERAGAK-AGAK UNTUK MENAIKKAN HARGA SETELAH KOUTA 100 ORANG PERTAMA DIPENUHI

TEMPAHAN ANDA DIJAMIN SELAMAT


MASIH RAGU-RAGU UNTUK MEMBELI?
SILA LIHAT BONUS YANG DITAWARKAN JIKA ANDA BERTINDAK SEGERA DAN MEMBELINYA SEKARANG !!!



Bonus Eksklusif 1

PERCUMA EBOOK KUASA FOKUS



Harga Pasaran = RM10.00
Untuk Anda = PERCUMA




Bonus Eksklusif 2

KUPON DISKAUN 50% EBOOK
"Kamus Tafsir Mimpi"



Harga Pasaran = RM30.00
Untuk Anda = RM15.00 (DISKAUN 50%)




No comments:

Post a Comment

Jom Selawat