Tuesday, May 24, 2011

BERITA BAIK UNTUK PELAJAR YANG SUKA MINUM KOPI


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

tESTIMONI

Saya seorang pelajar yang terlalu bergantung pada N**cafe untuk memastikan saya boleh belajar dengan segar di tengah malam. Tetapi setelah mencuba Smart Coco, saya berasa lebih segar serta lebih bertenaga. Saya sangat berterima kasih kepada ibu saya dan Smart Coco yang cuba untuk mengubah tabiat minuman kafein saya.



Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah formulasi istimewa yang berpotensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta ejen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt dan Gingko Biloba.

HARGA SEKOTAK : RM 21.00

JADI PENGEDAR : UNTUK 24 KOTAK ADA DISKAUAN



No comments:

Post a Comment

Jom Selawat