Saturday, October 16, 2010

SMARTCOCO A+ MINUMAN HARIAN KELUARGA




HARGA PROMOSI SMARTCOCO A+ RM 20.00

Isi 15 sachet X 25g Minum 1-3 sachet sehari

HARGA PROMOSI JUS AL KHAIRA RM 40.00


HUBUNGI USTAZ HASMINUDDIN (0179631817)



10 sebab saya sekeluarga memilih Smartcoco dan Al-Khaira sebagai minuman harian.


1. Kerana rasanya yg lazat, tidak terlalu pekat ataupun terlalu manis. Tidak terasa jemu walaupun mengambilnya sehingga 3 peket sehari (Smartcoco).
2. Setelah hanya 3 hari mengamalkan Smartcoco, kulit saya terasa lebih lembut dan anjal.
3. Masalah tumit kaki yg mudah kering dan pecah telah hampir tiada.
4. Masalah resdung yg sebelum ini menyebabkan hidung tersumbat, mata menjadi panas dan berair, juga telah jelas berkurangan.
5. Tiada lagi masalah migraine, sakit pinggang atau simptom2 yg menganggu sebelum atau semasa haid.
6. Masalah eczema yg hidapi oleh anak2 juga telah tiada.
7. Dengkuran anak2 ketika tidur (disebabkan oleh masalah tonsil) tidak lagi kedengaran. Tidur mereka lebih nyenyak dan tiada lagi rungutan untuk bangun di awal pagi.
8. Peningkatan dan ketajaman daya ingatan dan kecerdasan anak2 mengkagumkan saya.
9. Minuman Smartcoco memberikan saya ketenangan terutamanya apabila saya berasa tegang, tertekan atau stress.
10.Nilai untuk wang. Pengambilan Smartcoco dan Jus A-Khaira memberi banyak manfaat kepada kesihatan saya dan keluarga. Saya mendapat nilai untuk wang saya…

Nor Aini Haron, Masjid Tanah

No comments:

Post a Comment

Jom Selawat